2012. május 19., szombat

Ággyá alakíthatókanapéajándék gyerekággy!Utoljára! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó ez a az ággyá alakítható , ágynemű tartóval rendelkező kanapé! Helyhiány miatt adnánk el, mert nekünk a nappaliban van, és útba van. Szerkezetileg stabil, hátulján az utolsó képen fényképeztem elszakadt egy helyen, az ülő részén van két apró lyuk, amit fényképeztem. Nekem sajnos nincs takarító gépem, ezért csak kézzel tudtam átmosni, egy kicsit foltosnak látom, de ezek a száradás miatt vannak rajta, biztosan géppel szebben ki lehet takarítani. Nincs rajta kakaó stb folt. Alapjába véve jó állapotú, és használható még sokáig. Lakásban tartott bútor darab. Nem szét szedhető, csak egyben lehet szállítani. nem tudom, hogy vaterafutár szállítja-e, és mennyiért, ezt meg kell érdeklődni. Próbáltam minél részletesebben leírni, de ha van kérdés, nyugodtan kérdezz, válaszolok rá, igyekszem minél előbb ezt megtenni: )   
Méreti a következők:
-összecsukott ülő állapotban 175cm hosszúx90 cm széles, magassága aljától a háttámla lemagasabb pontjáig: 83cm.
Ülőke része: 45cm magas, 120cm széles.
Kinyitva: 120cm széles, 205 cm hosszú, egybe függő fekvő felületű, én szerintem kemény fekvő felülete van, és nem rugós. Magassága 28 cm.
Ágynemű tartója: 114cm széles, 68cm hosszú, és 11 cm mélységű.
Az ajándék gyerekágy ágynemű tartós, 170x70 cm. A tetején balesetes, de én leterítve használom, aki ügyes, hozzáértő javítani tudja. Ezt leszámítva teljesen jó állapotú!!!!  


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 17:45
. Ággyá alakíthatókanapéajándék gyerekággy!Utoljára! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft