2012. március 26., hétfő

Női 40-es szőrmebélelt bőrkabát - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Hasított bőr szőrme bélelt használt női kabát.   
Apró szennyeződések itt ott előfordulnak. Igaz nem mosható, de ügyes felhasználó szerintem házilag is tisztítja.
Árazásnál úgy kalkuláltam , hogy egy gyári tisztítással is megérje. (Egy ilyen bőrtisztítás helye válogatja 4000-10000ft).
 
 
 
Anyaga hasított bőr, bélés  középvastag steppelt selyemszerű borítással. Gallér hajtókák birkaszerű műszőrme.  
A fotók pontosak hűen tükrözik a termék színét és állapotát.    
Anyagára márkájára utaló címkéket fotóztam.
Beleírt méret 40-es.  
Mindent mértem kérem figyelembe venni: derékbőség 62cmx2, mellbőség63cmx2csípő bőség   60cmx2, ujja hossza vállszéltől széltől 60cm+8cm hajtóka , hónaljtól  45cm+8cm hajtóka., vállszélesség50cm.
A hajtóka lehajtható így szinte bármilyen hosszú kezűnek  jó lehet.  
Sima felületre fektetve kívülről mértem.  
 
Csomagolva mért súlya 1300g.
Postaköltség ajánlott levélként 1080ft.
Továbbiakért kérem a szállítási rovat olvasását.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 09:14
. Női 40-es szőrmebélelt bőrkabát - Jelenlegi ára: 3 000 Ft