2011. május 18., szerda

Rendelje meg most -, hogy helytakarékos kanapéval

Rendelje meg most -, hogy helytakarékos kanapéval:
Kapnak el ide, mert az én áthelyezés egy kanapé Nemdohányzó háztartás. Mivel én is mindig volt egy ágy, ez rendkívül ritka volt az alvás, és több szokott ülni.
A design nem tetszett nekem, éppen olyan jól, úgyhogy (láttam az első 3 kép), az ágy mindig borított ágyon lepedő, hogy testreszabhatja a szín jól magad. Az eredeti borítója, amit mindig is kivehető és mosható.
Amikor hajtva, akkor a fedélzeti területe kb 190x120 cm.
A gyakorlatban, a tárolódoboz köztük, szerelt ágyalap, hiszen ez egy remek hely a felhasználásra tárterület.
A kanapé már szétszedték és szállítani 3 db (1x lécek és a keret, ágykeret 1x, 1x habszivacs matrac).
A kanapé nem törött, de mint már külföldre költözött, azt nem veheti meg, sajnos.

Lehetőleg vegye fel a mai napon (Szükségem van a tér;). Hívjon hamarosan, én segítek folytatni boldog lenni, ahogy a 4. Emelet élnek. Lift áll rendelkezésre!
Ár: hogy el